Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18) i članka 39. Statuta Instituta Ruđer Bošković ravnatelj Instituta raspisuje natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora.
1. Predmet natječaja i adresa objekta: davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Instituta Ruđer Bošković, na adresi Bijenička cesta 54, 10000 Zagreb, oznake „ARHIVA 10“ koji se nalazi u suterenu V krila Instituta.
2. Površina poslovnog prostora: ukupna neto površina koja se daje u zakup je 7.14 m2.
3. Opremljenost poslovnog prostora: poslovni prostor uredskog tipa, s zajedničkom upotrebom hodnika i toaleta.
4. Namjena prostora: odgojno-obrazovne i znanstvene djelatnosti.
5. Zakupnik nema pravo poslovni prostor dati u podzakup.
6. Početna zakupnina: 2,45 EUR/m2 + PDV.
7. Dinamika plaćanja: mjesečno, po ispostavljenom računu zakupodavca, do 15. u mjesecu za tekući mjesec.
8. Odabrani ponuditelj obvezan je na utvrđeni iznos zakupnine platiti porez na dodanu vrijednost.
9. Uz zakupninu se plaćaju režijski troškovi u paušalnom iznosu od 10.00 EUR + PDV mjesečno.
10. Trajanje zakupa: poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju na rok od 5 godina.
11. U posjed objekta zakupnik stupa danom potpisa primopredajnog zapisnika.
12. Kriterij za izbor najboljeg ponuditelja: najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona koja uz ispunjenjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine. Ukoliko pristignu dvije identične ponude, s istim ponuđenim iznosom zakupnine, takvi ponuditelji će biti pozvani da u roku od 3 (tri) dana po primitku obavijesti dostave dopunu ponude.
13. Pravo na sudjelovanje - na podnošenje ponude: sve fizičke i pravne osobe, hrvatski državljani odnosno pravne osobe čije je sjedište u Republici Hrvatskoj.
14. Ponuda mora sadržavati:
• za fizičke osobe: ime i prezime, prebivalište, dokaz o državljanstvu, OIB
• za obrtnike: obrtnicu, potvrdu Porezne uprave o stanju poreznog duga ne stariju od 7 (sedam) dana, OIB
• za pravne osobe: naziv tvrtke, sjedište, podatke o osobi ovlaštenoj za zastupanje i rješenje o upisu u sudski registar/registar udruga, potvrdu Porezne uprave o stanju poreznog duga ne stariju od 7 (sedam) dana na dan objave natječaja, sve u originalu ili ovjerenoj preslici, s dokazom-odobrenjem/rješenjem da ispunjavaju uvjete za obavljanje djelatnosti koja je određena kao namjena poslovnog prostora.
• ponuđeni neto iznos zakupnine koji ne može biti manji od početnog;
• izjavu ponuditelja da je upoznat sa sadašnjim stanjem i opremljenošću objekta koji se daje u zakup;
• izjavu ponuditelja da preuzima Poslovni prostor u viđenom stanju;
• Svi traženi dokumenti predaju se u izvorniku;
15. Ponudu i priloženu dokumentaciju Institut trajno zadržava i ne vraća ponuditelju.
16. Ugovor o zakupu sklapa se u roku od 7 (sedam) dana od dostave odluke o odabiru najpovoljnijem ponuditelju te mora biti ovjeren po javnom bilježniku, o trošku zakupnika.
17. Ravnatelj Instituta Ruđer Bošković zadržava pravo da i po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljniju ponudu, bez posebnog obrazloženja natjecateljima.
18. Pisane ponude po natječaju sa pripadajućom dokumentacijom dostavljaju se u zapečaćenoj omotnici poštom ili izravno na urudžbeni zapisnik na adresu: Institut Ruđer Bošković, Bijenička cesta 54, 10 000 Zagreb, s naznakom: „Ne otvarati, ponuda na natječaj za zakup poslovnog prostora – ARHIVA 10 u suterenu V krila Instituta“.
19. Rok za podnošenje pisanih ponuda ističe dana 28. listopada 2024. godine u 12.00 sati.
Ponude predane neposredno u pisarnicu nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje, nego će biti vraćene Ponuditelju.
20. Otvaranje pristiglih ponuda biti će održano dana 28. listopada 2024. godine u 12.01 sati u Odjelu za pravne i opće poslove, Upravna zgrada, soba broj 12. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi opunomoćenici. O rezultatima natječaja sudionici će biti obaviješteni u roku od 7 (sedam) dana od donošenja odluke ravnatelja o najpovoljnijoj ponudi.
21. Poslovni prostor se može razgledati svakim radnim danom u vremenu od 9.00 -15.00 sati, za vrijeme trajanja natječaja, uz prethodnu najavu na broj telefona: 385 1 4561 054, a na kojem je broju moguće zatražiti i eventualno potrebne dodatne informacije.