Prijeđite na glavni sadržaj

Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora

21.10.2024.

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18) i članka 39. Statuta Instituta Ruđer Bošković ravnatelj Instituta raspisuje natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora.

1. Predmet natječaja i adresa objekta: davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Instituta Ruđer Bošković, na adresi Bijenička cesta 54, 10000 Zagreb, oznake „ARHIVA 10“ koji se nalazi u suterenu V krila Instituta.
2. Površina poslovnog prostora: ukupna neto površina koja se daje u zakup je 7.14 m2.
3. Opremljenost poslovnog prostora: poslovni prostor uredskog tipa, s zajedničkom upotrebom hodnika i toaleta.
4. Namjena prostora: odgojno-obrazovne i znanstvene djelatnosti.
5. Zakupnik nema pravo poslovni prostor dati u podzakup.
6. Početna zakupnina: 2,45 EUR/m2 + PDV.
7. Dinamika plaćanja: mjesečno, po ispostavljenom računu zakupodavca, do 15. u mjesecu za tekući mjesec.
8. Odabrani ponuditelj obvezan je na utvrđeni iznos zakupnine platiti porez na dodanu vrijednost.
9. Uz zakupninu se plaćaju režijski troškovi u paušalnom iznosu od 10.00 EUR + PDV mjesečno.
10. Trajanje zakupa: poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju na rok od 5 godina.
11. U posjed objekta zakupnik stupa danom potpisa primopredajnog zapisnika.
12. Kriterij za izbor najboljeg ponuditelja: najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona koja uz ispunjenjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine. Ukoliko pristignu dvije identične ponude, s istim ponuđenim iznosom zakupnine, takvi ponuditelji će biti pozvani da u roku od 3 (tri) dana po primitku obavijesti dostave dopunu ponude.
13. Pravo na sudjelovanje - na podnošenje ponude: sve fizičke i pravne osobe, hrvatski državljani odnosno pravne osobe čije je sjedište u Republici Hrvatskoj.

14. Ponuda mora sadržavati:
• za fizičke osobe: ime i prezime, prebivalište, dokaz o državljanstvu, OIB
• za obrtnike: obrtnicu, potvrdu Porezne uprave o stanju poreznog duga ne stariju od 7 (sedam) dana, OIB
• za pravne osobe: naziv tvrtke, sjedište, podatke o osobi ovlaštenoj za zastupanje i rješenje o upisu u sudski registar/registar udruga, potvrdu Porezne uprave o stanju poreznog duga ne stariju od 7 (sedam) dana na dan objave natječaja, sve u originalu ili ovjerenoj preslici, s dokazom-odobrenjem/rješenjem da ispunjavaju uvjete za obavljanje djelatnosti koja je određena kao namjena poslovnog prostora.
• ponuđeni neto iznos zakupnine koji ne može biti manji od početnog;
• izjavu ponuditelja da je upoznat sa sadašnjim stanjem i opremljenošću objekta koji se daje u zakup;
• izjavu ponuditelja da preuzima Poslovni prostor u viđenom stanju;
• Svi traženi dokumenti predaju se u izvorniku;

15. Ponudu i priloženu dokumentaciju Institut trajno zadržava i ne vraća ponuditelju.
16. Ugovor o zakupu sklapa se u roku od 7 (sedam) dana od dostave odluke o odabiru najpovoljnijem ponuditelju te mora biti ovjeren po javnom bilježniku, o trošku zakupnika.
17. Ravnatelj Instituta Ruđer Bošković zadržava pravo da i po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljniju ponudu, bez posebnog obrazloženja natjecateljima.
18. Pisane ponude po natječaju sa pripadajućom dokumentacijom dostavljaju se u zapečaćenoj omotnici poštom ili izravno na urudžbeni zapisnik na adresu: Institut Ruđer Bošković, Bijenička cesta 54, 10 000 Zagreb, s naznakom: „Ne otvarati, ponuda na natječaj za zakup poslovnog prostora – ARHIVA 10 u suterenu V krila Instituta“.
19. Rok za podnošenje pisanih ponuda ističe dana 28. listopada 2024. godine u 12.00 sati.
Ponude predane neposredno u pisarnicu nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje, nego će biti vraćene Ponuditelju.
20. Otvaranje pristiglih ponuda biti će održano dana 28. listopada 2024. godine u 12.01 sati u Odjelu za pravne i opće poslove, Upravna zgrada, soba broj 12. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi opunomoćenici. O rezultatima natječaja sudionici će biti obaviješteni u roku od 7 (sedam) dana od donošenja odluke ravnatelja o najpovoljnijoj ponudi.
21. Poslovni prostor se može razgledati svakim radnim danom u vremenu od 9.00 -15.00 sati, za vrijeme trajanja natječaja, uz prethodnu najavu na broj telefona: 385 1 4561 054, a na kojem je broju moguće zatražiti i eventualno potrebne dodatne informacije.

Kontaktirajte nas

Ova stranica koristi kolačiće. Neki od tih kolačića nužni su za ispravno funkcioniranje stranice, dok se drugi koriste za praćenje korištenja stranice radi poboljšanja korisničkog iskustva. Za više informacija pogledajte naše uvjete korištenja.

Prilagodi postavke
  • Kolačići koji su nužni za ispravno funkcioniranje stranice. Moguće ih je onemogućiti u postavkama preglednika.